Turn around

 Mijn hart gebroken, rivieren uit mijn ogen
Tranen stromen als onstuimige waterwegen
Verdriet en pijn, als golven, hoog en woest
In mijn ziel, een storm die nooit lijkt te rusten

Mijn handen, beven en slaan
Onmacht en frustratie, als een storm die blijft waaien
In de duisternis zoek ik wanhopig naar licht
Maar vind slechts schaduwen die mijn ziel verstoren

Mijn hart, herstellend, en stralend als de ochtendzon
Liefde en hoop, als bloemen die opengaan
Mijn ziel, een rustige oceaan van vrede
waar gelukkige golven dansen en blijven

Mijn handen, beven en slaan
Maar ik leer ze te gebruiken, stap voor stap te gaan
Onmacht en frustratie, mijn drijfveer om te groeien
In elke uitdaging vind ik kansen om te bloeien

Met elke slag leer ik sterker te worden
Mijn obstakels te overwinnen en niet te verdorren
In mijn vastberadenheid, vind ik kracht
En elke dag brengt me dichter bij wat ik begeer


love

Jessie



Reacties

Populaire posts van deze blog

Afscheid

Mensen

Ik vergeef je