Mijn zoete gewin


In een wereld, van kansen en spel
Vond ik mezelf, in dat moment, wel.
Gokken, een verleidelijke zucht
Maar het bracht me dichter bij het licht, dat is mijn vrucht. 

De rollende dobbelstenen en flitsende schijn,
Leidden me, brachten me naar binnen, zo fijn. 
Een eindeloze reis van vallen en opstaan, 
Maar mijn herstelverhaal begon, ik liet het bestaan. 

In die duisternis vond ik mijn kracht, 
Met liefde en moed, elke dag is een pracht. 
Vrienden, therapie en een helpende hand, 
Samen vonden we de weg, naar het vasteland. 

Nu sta ik sterk, met hoop in mijn hart
Het zal me niet meer verscheuren, dat is mijn start. 
Ik heb geleerd, ik ben gegroeid, 
Mijn herstelverhaal, dat is waar ik in gloei. 

Mijn leven is vernieuwd, mijn ziel is bevrijd, 
Ik zal nooit meer toestaan dat gokken me leidt. 
Met elke stap voorwaarts, elke dag een nieuw begin, 
Omarm ik mijn herstel, mijn zoete gewin. 


Love

Jessie




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Afscheid

Mensen

Ik vergeef je